torsdag 1. januar 2015

2015!


Det er den første januar,
første dagen i et helt nytt og ubrukt år!
-Så herlig!
Vi starter med blanke ark,
og kan sjøl bestemme hva vi vil 
fylle dette flunkende nye året med. 




2015!

I år er det friluftslivets år,
hørte jeg på tv i dag.
Det inspirer, 
og bekrefter de planene jeg allerede har lagt
om et friskere, sprekere år!
Dette året skal vi bli flinkere til å være ute.
Det skal ikke alltid så mye til,
i dag har vi vært ute på gårdsplassen og hatt det gøy
 med en spark og ett akebrett. 

Og i morgen skal jeg ha skiene på beina igjen,
det gleder jeg meg til ;)

@->---

Når det gjelder kosthold, diabetes og den biten
fortsetter jeg bare som i fjord. 
Jeg vet nå hva som fungerer og ikke for meg.
-Så må jeg prioritere det.

Vi har sett på (altfor) nært hold nå i romjula
hvor skjørt og dyrebart livet er.
Jeg har kjent (og kjenner) på kroppen 
hvor dyrebar familien og de rundt meg er for meg.
-Og jeg vil gjøre mitt for å holde meg ved god helse 
for familien min og de som er glade i meg. 
Det har også mye å si for min egen livskvalitet
at jeg holder meg i form og har kontroll på blodsukkeret.




Når ett nytt år starter får man på en måte en ny sjanse,
en ny start. 

-Til å ta vare på seg sjøl og sine nærmeste.


-Godt nyttår!

...Det skal i allefall jeg ha...

~XOX~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar